Jak zapanować nad nieustannie rozwijającymi się systemami informatycznymi?
Nasza firma od wielu lat wykonuje kompleksowe usługi informatyczne dla urzędów miast i gmin, jednostek budżetowych, placówek oświatowych, ośrodków pomocy społecznej i przedsiębiorstw.
Obsługa realizowana jest w oparciu o indywidualne potrzeby każdego klienta. Do najczęściej spotykanych wariantów świadczenia usług należą:
- obsługa stała – codzienna wizyta informatyka w siedzibie kontrahenta
- obsługa cykliczna – wizyta informatyka zgodnie z ustalonym harmonogramem, np.: w wybrane dni tygodnia oraz dodatkowo w przypadku wystąpienia awarii
- obsługa podstawowa – czynności serwisowe realizowane są np. raz w miesiącu oraz dodatkowo w przypadku wystąpienia awarii
Każdy wariant objęty jest gwarancją przystąpienia do usuwania awarii w ściśle określonym czasie. Klientowi objętemu stałą umową współpracy przydzielany jest opiekun, który zazwyczaj realizuje podstawowe zadania. Inne specjalistyczne prace wykonują osoby z odpowiednimi uprawnieniami. Informatyk/informatycy realizują zadania głównie w godzinach urzędowania. Prace serwisowe prowadzone są w sposób najmniej kolidujący z bieżącymi obowiązkami użytkowników. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji (awarii wymagających pilnej interwencji) czynności serwisowe wykonuje dyżurujący informatyk. Czas reakcji w przypadku wystąpienia usterki krytycznej jest uzależniony od potrzeb klienta i wynosi od 1 godz. Zakres obsługi informatycznej obejmuje min.:
- Nadzór nad prawidłową pracą programów użytkowych (księgowych, kadrowych, płacowych i innych) w tym instalacje i migracje danych
- Techniczna i merytoryczna obsługa specjalistycznych programów
- Pomoc w doborze nowych aplikacji usprawniających pracę i wymiana już istniejących nie spełniających wymogów użytkowych i technicznych
- Konserwacja i naprawy oraz modernizacje pogwarancyjne komputerów w serwisie Intak
- Wykonanie przeglądów, konserwacji i napraw baz danych
- Administrowanie sieciami komputerowymi oraz serwerami i macierzami
- Pomoc pracownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z codzienną eksploatacją programów biurowych i użytkowych
- Usuwanie awarii programów i sprzętu komputerowego
- Obsługa elektronicznej transmisji danych do ZUS
- Archiwizowanie danych ze wszystkich systemów wskazanych przez użytkowników
- Opracowanie i realizacja projektu rozwoju informatycznego na przestrzeni kilku lat – kalkulacja kosztów
- Dobór zabezpieczeń antywirusowych, antyspamowych i bram internetowych
Zapraszamy do współpracy.